Brev:
Mor og far på ferie
29. februar 2012
Alder:
22 mdr.
Mor og far på ferie
Hej Helen
Et lille hurtigt spørgsmål.
Mig og min kæreste har aftalt, at vi vil en tur til New York. I første omgang spekulerer vi på, om vi kan være væk i 2 eller 3 nætter - plus 1 nat i flyet på vej hjem.
Vores datter vil til den tid lige være fyldt 2, og hun skal passes af min søster og min far - som hun begge kender godt, hun har dog kun overnattet ved min søster, hvor det er gået super.
Vi har kun være væk fra hende i lidt over et døgn, og det er de par gange, vi har gjort det, gået godt.
Men jeg er i tvivl om, om det er forsvarligt at være væk en 3-4 nætter fra hende? Om vi overhovedet kan tillade os det, når hun ikke er ældre.
Hun er ikke en pyller-pige, men er lidt mor-syg.
På forhånd tusind tak for hjælpen - alle input, der kan hjælpe min beslutningen, tages imod med kyshånd.
Med venlig hilsen
Marie