Brev:
Kan en baby sove i telt?
18. august 2011
Alder:
8 mdr.
Kan en baby sove i telt?
Hej Helen
Hermed et helt nyt spørgsmål fra os.
Min mands familie har en familieweekend på Hven hvor vi skal sove i telt. Min mand og hans familie mener ikke det er noget problem at have en baby med og sove i telt. Jeg har dog ikke indtryk af at det er en god ide at en baby på 8 mdr. sover i telt; men jeg ved det reelt ikke.
Jeg forestiller mig at vi putter ham i barnevognen med meget tøj på og triller barnevognen ind i teltet. Men vind og vejr er jo altid svær at forudsige, så der kan både risikere at blæse eller regne meget eller blive ret koldt om natten – eller ulidelig varmt i teltet ud på morgenen.
Hvad siger du? Har du nogle erfaringer/holdninger til dette?
Hilsen en bekymret mor