Brev:
Lang biltur med en baby - vil det være forsvarligt?
1. august 2011
Alder:
2 mdr.
Lang biltur med en baby - vil det være forsvarligt?
Kære Helen,
Tak for dit svar vedrørende brystbetændelse for et stykke tid siden, det var en god hjælp!
Nu er Lillebror 2½ måned, jeg ammer ham fuldt ud, han tager godt på og alt er fryd og gammen! Jeg gav ham flaskesupplement i nogle uger – fra han var tre til han var syv uger, men havde så lige pludselig mælk nok, så det er jo dejligt!
Mit spørgsmål nu går på bilkørsel med en lille. Vi planlægger ferie i uge 42, og tænker på at køre dertil, det vil blive cirka 18 timer i bil hver vej – og dertil kommer overnatning og pauser. Men jeg vil gerne høre din mening om det, inden vi beslutter os for transportmiddel. Vil det være forsvarligt med så lang en køretur? – jeg tænker på babys ryg. Til den tid vil han være fem måneder gammel.
Mange hilsner
Mor til to