Brev:
Charterferie
9. juni 2011
Alder:
5 mdr.
Charterferie
Hej Helen,
I slutningen af august har vi bestilt tur syd på. Der er Asger ca 7 måneder. Har du nogle gode tips til, hvad vi burde tage med for at vi alle, og ikke mindst han, får en god tur.
Hvad ville du anbefale at tage med at spise til ham? Jeg ammer fortsat på nuværende tidspunkt.
Med venlig hilsen
Pernille