Brev:
Ørebarn i badeland
21. maj 2011
Alder:
22 mdr.
Ørebarn i badeland
Hej Helen!
Nikolaj har de to sidste vintre døjet med mellemørebetændelser. Ikke så slemt, at han har fået dræn, men han har fået penicillin flere gange. Det går rigtig godt nu og har gjort det i et par måneder.
Er det ok at tage ham med i badeland? Vil der være stor risiko for, at han efterfølgende får mellemørebetændelse? - for så er det under ingen omstændigheder det værd...
Med venlig hilsen
Nikolajs mor