Brev:
Rejse til USA - hvordan får jeg hende til at sove?
22. februar 2011
Alder:
5 mdr.
Rejse til USA - hvordan får jeg hende til at sove?
Hej Helen
Min datter på 5 måneder og jeg skal til USA og besøge hendes far (som pt. arbejder derovre) om en uge.
Vi skal flyve kl 11 fra Danmark og lander kl 22 (dansk tid). Mit problem er, at min datter kun vil sove i barnevognen om dagen. Da barnevognen skal tjekkes ind ved 9-tiden, går der jo utrolig mange timer før vi lander på den anden side af atlanten. Jeg har godt nok bestilt en "vugge" i flyet, men jeg tvivler på at hun gider sove i den.
Har du nogle gode råd til hvordan jeg får min datter til at sove på rejsen?
Med venlig hilsen
Den lidt Nervøse Mor