Brev:
Ferie - 12 mdr.
15. december 2010
Alder:
12 mdr.
Ferie - 12 mdr.
Hej Helen.
Vi står og skal en uge til de kanariske øer den 25/1 med vores 1 årige datter. Slutningen på barslen;-).
Jeg har i den forbindelse lidt spørgsmål om hvad jeg skal være opmærksom på.
Hvad med "rytmen"? Jeg er gået rimelig meget op i at overholde sengetider, ville det være ok med dage hvor hun var med ude om aftenen i klapvognen? Det er en kalechemodel hun kan sove i.
Hvad med mad - er det ok med forskellige pasta retter til aftensmad? Forventer ikke at udvalget ellers er særlig børneagtigt.
Jeg ammer hende stadig og vil selvfølgelige gøre det på flyturen hvis nødvendigt.
Er der ellers noget du tænker jeg skal være opmærksom på?
På forhånd tak
Venligst prinsessens mor