Brev:
Lang flyvetur og underholdning
13. november 2010
Alder:
18 mdr.
Lang flyvetur og underholdning
Kære Helen,
Til januar skal vi holde tre ugers varm ferie i Thailand med vores på det tidspunkt 20 mdr. gamle datter.
Vi skal flyve til Bangkok via Wien først på aftenen/om natten, så hun får et kærkomment afbræk ifm. mellemlanding og flyskift og forhåbentlig kan sove på den lange tur. Hjemturen ligger også sovemæssigt favorabelt, og jeg håber det kommer til at gå nogenlunde uden for megen skrig og skrål.
Men tænker alligevel på, om du har nogle gode tips, vi kan være opmærksomme på og ideer til underholdning?
Vi havde selv tænkt på en tegnetavle udover bøger og yndlingssovedyret. Men nu er det jo alligevel snart jul, så har du ideer til ønskesedlen vil det være dejligt.
De bedste hilsner,
Anne