Brev:
Flyve på ferie
13. juli 2010
Alder:
21 mdr.
Flyve på ferie
Hej Helen.
Vi skal ud og flyve til august med vores dreng for første gang. Jeg er selvfølgelig lidt nervøs for turen, som varer ca 5 timer. Han har krudt i røven mildt sagt og sidder aldrig stille ret lang tid af gangen..:-)
Hvilke forholdsregler skal vi tage inden flyveturen? Hvordan forebygger jeg bedst han får propper i ørerne, og kan man overhovedet det? Har du ellers tips og ideer til at gøre turen så behagelig som mulig for ham?
Tak, og god sommer!