Brev:
Kan selv låse autostolen op!
2. juni 2010
Alder:
21 mdr.
Kan selv låse autostolen op!
Hej Helen
Måske et sært spørgsmål, men jeg håber, du måske har en idé, der kan hjælpe os.
På vej hjem fra vuggestuen i dag regnede vores lille Anna på 21 mdr ud, hvordan hun åbnede låsen på autostolen og pludselig stod hun op midt i bilen. Jeg blev simpelthen så bange og skyndte mig at parkere og spænde hende fast igen. Et halvt minut efter var den gal igen og jeg så ingen anden udvej end at ringe efter min mand, så han kunne hente hende på cyklen, mens jeg kørte bilen hjem.
Nu er mit spørgsmål til dig, om du kender til en anordning, der kan sikre, at låsen forbliver låst? Naturligvis kan en af os sidde hos hende, når vi er to der kører, men jeg vil jo også gerne kunne køre med hende alene, og det tør jeg simpelthen ikke efter i dag. Anna er fuld af krudt og er den fødte eventyrrejsende, så det forekommer mig umuligt at lære hende, at hun ikke må rejse sig. Hendes nysgerrighed vil altid få overtaget er jeg bange for.
Jeg håber, du har en god ide, der kan hjælpe os,
Kærlig hilsen
Lene