Rejse - 7 mdr.

29. april 2010

Alder:
7 mdr.

Rejse - 7 mdr.

Hej Helen

Om en måned skal vi have vores tvillinger med på en rejse til udlandet. Vi skal flyve ca. 4 timer. Har du nogle gode råd til sådan en tur. Hvad skal jeg huske at pakke osv. skal jeg have medicin med? Skal de have en heldragt på når de bader? hvad med mad? Må man tage mad med selv? skal jeg give dem næsedråber før vi flyver?

Når vi skal rejse er de næsten 8 mdr. Og vi er meget spændte på hvordan det skal gå. De sidste mange måneder har vi ...

Annonce

... været buret inde, så nu har vi bestemt os for at tage med på den her rejse. Mine forældre og min søster skal også med så de kan jo hjælpe lidt til:-) Det er bare så trælst at høre på folk der siger til os at de simpelthen ikke kan forstå at vi vil rejse med så små børn og at det er synd for dem.

Nå men håber du kan give mig nogle gode råd. Jeg har allerede booket sæder forrest i flyet så vi har lidt ekstra plads.

På forhånd tak

Hilsen en lidt spændt mor:-)

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

5.5 måned og mangler appetit

Hej Helen. Jeg skriver til dig, fordi jeg er bekymret for min søns appetit....

Lære at drikke vand

Hej Helen. Jeg har en søn på 5½ måned, som er begyndt med skemad. Han får...

Annonce

Viden om børn:

Rygning

Når mødre ryger passerer nikotin og andre giftige stoffer fra tobakken over til barnet via modermælken. Derfør bør kvinder der ammer ikke ryge.

Passiv rygning er farligt. Det er vigtigt at det lille barn ikke udsættes for tobaksrøg. Det er vigtigt at begge forældre er bevidst om at have et ansvar i forhold til at beskytte barnet mod tobaksrøg. Vokser et barn op i et hjem, hvor den ene eller begge forældre ryger, har barnet stor risiko for at få mellemørebetændelse og udvikle...

Læs mere i Babylex

Ører - øreproblemer hos baby og børn

Siden 2005 får alle nyfødte i Danmark tilbudt en screening for hørenedsættelse få dage efter fødslen. Hvis det viser sig, at barnet har en medfødt hørenedsættelse, er det vigtigt, at man får startet behandling så tidligt som muligt.

Mange børn vil have nedsat hørelse i en periode f.eks. på grund af mellemørebetændelse eller væske i mellemøret. Et barn, som gennem længere tid har nedsat hørelse, vil ikke reagere på lyde og vil have langsom eller manglende sprogudvikling. Hvis...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om dit barns udvikling. Bogen er propfyldt med nyttig viden for alle forældre!

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Jeg ved, at du ikke kan træffe beslutninger på vores vegne, men alligevel vil jeg meget gerne høre dine tanker ud fra din erfaring og viden om børn ...

Dine tanker har tidligere hjulpet os med en afklaring og en beslutning, som set i bakspejlet var den helt rigtige - for os alle tre.

Håber, du igen kan hjælpe os videre mod en beslutning.

Mange varme hilsner,
Hønemor