Brev:
Rejse - 7 mdr.
29. april 2010
Alder:
7 mdr.
Rejse - 7 mdr.
Hej Helen
Om en måned skal vi have vores tvillinger med på en rejse til udlandet. Vi skal flyve ca. 4 timer. Har du nogle gode råd til sådan en tur. Hvad skal jeg huske at pakke osv. skal jeg have medicin med? Skal de have en heldragt på når de bader? hvad med mad? Må man tage mad med selv? skal jeg give dem næsedråber før vi flyver?
Når vi skal rejse er de næsten 8 mdr. Og vi er meget spændte på hvordan det skal gå. De sidste mange måneder har vi været buret inde, så nu har vi bestemt os for at tage med på den her rejse. Mine forældre og min søster skal også med så de kan jo hjælpe lidt til:-) Det er bare så trælst at høre på folk der siger til os at de simpelthen ikke kan forstå at vi vil rejse med så små børn og at det er synd for dem.
Nå men håber du kan give mig nogle gode råd. Jeg har allerede booket sæder forrest i flyet så vi har lidt ekstra plads.
På forhånd tak
Hilsen en lidt spændt mor:-)