Brev:
Hun hader spaceren - hvad gør vi?
21. juli 2008
Alder:
7 mdr.
Hun hader spaceren - hvad gør vi?
Kære Helen,
Julie hoster og vi har været til lægen, der synes, hun kan høre en astmatisk vejrtrækning og har ordineret Airomir 2 gange dagligt. Vi går til lægen ca. en gang om ugen, for at hun kan følge Julie.
Julie skal have sin medicin i en NES spacer og trække vejret 10 gange med masken for munden, og hun HADER det. Græder og skriger og er helt hys, det er meget meget væmmeligt både for hende, far og mor, men det skal jo gives, det medicin. Hun får lov at lege med den, vi viser hende, at vi kan trække vejret i den, prøver at lave en hyggestund, hvor vi alle tre er med, men lige lidt hjælper det. Hun er ulykkelig, og vi kan slet ikke klare det. Vi startede med flydende medicin, men det nægtede hun at tage mere end den første lillebitte skefuld af.
Hvad kan vi gøre, har du et par gode råd, fif eller lidt beroligelse om, at vores lille pige ikke tager skade af at blive tvunget på den måde? Hjælp.
Kærlig hilsen Jenny