Brev:
RS-virus - 16 mdr.
17. marts 2004
Alder:
16 mdr.
RS-virus - 16 mdr.
Tak for mange gode svar.
Jeg skriver til dig fordi vores søn på knap 16 mdr. i fredags blev sat i behandling for lungebetændelse. Idag fik han så høj feber igen og vi var ved lægen med ham. Hun sagde at lungebetændelsen var væk, der var intet på ørerne (drænene gør et godt stykke arbejde), men at han var meget syg endnu.
Hun siger at det kan være RS-virus, som er i omløb nu. Men fortæller ikke mere andet end det godt kan vare noget tid, før han er ovre det. Da vi så kommer hjem dukker alle spørgsmålene op.
Hvad er "noget tid". Hvad er RS-virus, hvordan smitter det, hvad skal vi holde øje med? Kan vi være sikre på at det er det?
Han har været meget syg, med ørerne og gentagne forkølelser, har ikke rigtigt taget på kun 2 kg, de sidste 10 mdr, så måske er han bare mere udsat.
Håber du kan svare på alle mine spørgsmål eller henvise mig videre.
En træt mor.