Brev:
Børneeksem og fødevareallergi
2. juni 2003
Alder:
6 år
Børneeksem og fødevareallergi
Jeg har en datter på 6½ år som er født med børneeksem, og hvor det er blevet værre gennem årene. Jeg ved hun skal holde sig fra citrusfrugter, men er der andet kost hun skal undgå?
Susie