Brev:
Øjenbetændelse - 1 mdr.
10. juni 2008
Alder:
1 mdr.
Øjenbetændelse - 1 mdr.
Hej Helen
Rasmus har haft øjenbetændelse i snart en måned on and off af de 7 uger, der er gået siden han blev født. Han har fået både den ene og den anden type øjendråber (Fucithalmic og Kloramfenikol), men det kommer igen og igen. Ind imellem har vi badet øjet i kamillethe, men heller ikke det kan holde øjenbetændelsen nede.
Lige i øjeblikket er øjet ikke mere klistret helt sammen og fuldstændig smurt ind i betændelse, men det bliver ved med at væske og løbe i vand og i han øjenkrog og øjenvipper er der små klatter af betændelse hele tiden.
Hvor lang tid og hvor mange gange i træk er det OK at give ham øjendråbekur? Jeg er jo ikke vild med at fylde ham med penicilinprodukter.
Med venlig hilsen
Lene