Brev:
Ændring i appetit og træthed
15. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Ændring i appetit og træthed
Hej
Du har før hjulpet med gode råd. Derfor prøver jeg nu igen.
Min søn er 12 uger på søndag (født næsten 4 uger for tidligt) og vejer 6,5 kg.
De sidste par dage har han næsten kun spist og sovet. Han spiser mindre end normalt (ca. 200 ml mindre) og har kun afføring hver anden dag. Han plejer at spise 1100-1200 ml erstatning om dagen. Han falder næsten i søvn når han spiser.
Hans afføring er blevet grønlig - sidst han havde afføring var i går og der var den blandet grøn og gul.
Kan han risikere at få væskemangel idet han nu spiser mindre?
Jeg bryder mig ikke om, at han virker så træt. Talte med min læge i dag, som sagde, at det var normalt med ændring i afføringen.
Hvad er din mening?
Mange hilsner
Janni