Brev:
Hebatitis A/B
15. marts 2004
Alder:
0 mdr.
Hebatitis A/B
Bør man vaccinere mod hematitis A/B?
Har været hos lægen, der har bedt os overveje det. Hvor kan man evt. søge informationer om dette, der kan gøre det lettere at tage beslutningen?