Brev:
Blod i afføringen
15. marts 2004
Alder:
4 mdr.
Blod i afføringen
Hej
1 million tak for en super hjemmeside. Det er bare guld værd for en der er blevet mor for første gang.
I går eftermiddags da jeg skiftede min søn synes jeg at der var tre små blodklatter i hans afføring. Inden jeg går helt i panik så ville jeg lige høre dit bud på hvad det evt. kan skyldes.
Han er en meget glad og aktiv lille dreng på 4 måneder, dog synes jeg at han på det sidste ser ud til at have ondt når han "trykker". Han har afføring 1-3 gange om dagen.
På forhånd tak
Den bekymrede mor