Brev:
Feber - 18 mdr.
27. maj 2008
Alder:
18 mdr.
Feber - 18 mdr.
Hej Helen.
Vores datter har siden hun for 6 måneder siden startede i vuggestue været meget ramt af forkølelse. Det ved jeg godt er meget normalt og det bekymrer mig ikke. Det gør det der imod at hun jævnligt får feber og rallende hoste. Hosten har vi været til lægen med og fik afvide at det er meget normalt at små børn har noget astmatisk bronkitis lignende som går væk på et tidspunkt.
Men kan det sætte sig til noget kronisk? Er det normalt at små børn får feber i forbindelse med forkølelse? Kan det give feber hvis hun er ved at få flere tænder (ikke synligt hvis det er det)? Når hun får feber og ellers ikke er påvirket, hvordan forholder vi os så?
Med venlig hilsen
Helle.