Brev:
Ingen skedeåbning
25. maj 2008
Alder:
2 år, 10 mdr.
Ingen skedeåbning
Hej
Jeg opdagede forleden dag, at min datter som bliver 3 år til juli, ikke har en skede indgang'. Jeg har aldrig før kigget sådan på hende, da hun ellers ser helt normal ud. Jeg er temmelig rystet og kan slet ikke overskue hvad det kan have af konsekvenser.
Jeg skal selvfølgelig gå til lægen, men vil spørge dig, om det er noget du har oplevet før?