Brev:
Pludselig skrigeture
22. maj 2008
Alder:
3 mdr.
Pludselig skrigeture
Hej!
Jeg har brug for en af dine gode råd igen, vores yngste datter Naya, på 3 mdr. er pludslig begyndt at få nogle frygtelige skrige ture, hun har intil nu været smilende og mild pige, som sov med det samme vi lagde hende i barnevognen, hun sov typisk 2-3,5 time og spiste 150- 230 ml grøn allomin 4 til 5 gange i døgnet uden problemer.
For ca en 14 dages tid siden begyndte hun at bøvle med at spise, jeg troede at det var tid at skifte sutte størrelse, så det gjorde vi, uden resultat, så søgte jeg læge for jeg syntes at hun begyndte at te sig mere og mere som Gaby der er ørebarn. Hun sover kortere og vil ikke rigtigt spise, og kan ikke finde ro. Han kunne ikke umiddelbart se noget, men der kan stadig være væske i mellem øret, så vi bestilte en tid ved ørelægen, der skal vi ind d. 2/6.
Men jeg syntes at der må være noget andet galt for nu er hun sur og trist det meste af dagen, vil ikke rigtigt spise, når hun har spist går der ca 10-15 min. så bliver hun stiv som et brædt og skriger, kaster sig rundt i barnevognen, og krymper sig sammen, det tager ofte en timestid med skrig og skrål inden hun falder om, af udmattelse. Hendes afføring er meget mørke grøn og klæg, jeg har prøvet at give nan hver anden gang, men det har ikke ændret noget.
Når hun får sin flaske til aften, spiser hun ca 100 ml, så vil hun ikke have mere, men finder ikke ro, så prøver jeg med camille the, og der kan hun tage omkring 160 ml. det er kun om aftenen hun får tilbudt the, for at få ro på, da Gaby ikke rigtig kan klare at lille søster græder.
Så er det at jeg gerne vl høre om du har et godt råd til hvad jeg gør nu.
Har du erfaring med at de ikke kan blive ved med at tåle grøn allomin?
Det er ikke fordi hun ikke får bøvset, det er hun blevet bedere til.
Hvad kan det være? HJLÆP MIG!
Mange hilsner fra Janet