Brev:
Vokseværk
18. maj 2008
Alder:
2 år, 3 mdr.
Vokseværk
Hej Helen.
Tillykke med den flotte side.
Lige et lille spørgsmål. Sofie er nu 27 mdr gammel, og der er fart på alt. Trives 100%.
Nogle aftener/nætter oplever vi at hun er urolig og grædende og tilsyneladende har ondt i benene. Det er vel sket en 3-4 gange de sidste måneder. En pamol som supp er rigtig god, har vi opdaget. Så løsningen er jo ligefor. Men kan Sofie have vokseværk, når hun ikke er ældre?
Hilsen Sofies mor.