Brev:
Feber - 1 mdr.
9. marts 2004
Alder:
1 mdr.
Feber - 1 mdr.
Min søn på 5 uger er blevet temmelig forkølet og har også fået øjenbetændelse. Vi har fået kloramfenikol til at behandle øjenbetændelsen med og det hjælper tilsyneladende.
Men her til morgen synes jeg at han virker lidt sløv og har en rallende vejrtrækning. Jeg har taget hans temperatur som var på 37,5 (morgen efter en skiftning). Er det feber for et så lille spædbarn?
Tak for en god brevkasse.