Brev:
Brug af cortison creme
8. marts 2004
Alder:
8 mdr.
Brug af cortison creme
Hej Helen
Min søn er plaget af børneeksem og jeg har hos lægen fået noget cortisoncreme at smøre ham med. Men hvordan bruger jeg bedst cremen? Jeg synes jo ikke at det er så fedt at skulle smøre ham med hormoncreme.
På forhånd tak.
Line