Brev:
Der er gået hul på numsen og diarré
9. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Der er gået hul på numsen og diarré
Hejsa,
Jeg har en meget glad søn på 6 måneder, og indtil fornylig havde han ingen anelse om hvad rød hale var, men det kom så i sidste uge og det gik bare stærkt.
Vi prøvede først med zink salve, hvilket så ud til at hjælpe i starten, men så kammede det over. Og nu har han små røde knopper og huden er "slidt" af rigtig mange steder, han er bestemt ikke glad mere når han skal skiftes, der er ingen tvivl om at det gør meget ondt!! Der ud over har han fået diaré og laver stort op til 8-10 gange om dagen, hvilket ikke lige frem hjælper på den sarte røde numse :(
Jeg havde ham til lægen igår og fik noget salve der hedder Locoid 0,1% og fik at vide jeg skulle smørre ham 2 gange dagligt.
Det jeg gerne vil vide er, hvad gør jeg resten af tiden, nu smører jeg ham morgen og aften inden sengetid, men skal jeg ikke smøre ham med noget som helst i løbet af dagen? er det nok med 2 gange? Jeg kan heller ikke lade ham ligge med bar numse, for det kommer ud af ham i tide og utide, og varierer meget mellem tykt og tyndt...
Kan jeg speede processen op og hvad kan være årsagen til vores røde problem?
Håber det giver mening det jeg har skrevet. Og tak for en god brevkasse
Med venlig hilsen
"Forholdsvis glade" Sebastian´s mor