Brev:
Slem forkølelse og nægter flasken
9. maj 2008
Alder:
9 mdr.
Slem forkølelse og nægter flasken
Hej igen.
Nu er lillepigen bare blevet syg, men er heldigvis i bedring.
Hun har været så forkølet, at næsen og øjnene løb i vand hele tiden, og så hoster hun rigtig meget, så slemt at hun har kastet op. Den slemmeste dag 16 gange.
Hun kaster specielt op efter hun har været i bad, er det fordi det lune bad løsner slimen??
Det er ikke meget mad jeg kan få i hende. Hun har nærmest levet af yoghurt de sidste par dage. Og de sidste 3½ dag, har hun nægtet flasken. Græder fuldstændigt uhæmmet når hun ser den.
Den kære doktor siger at jeg bare skal slappe af, hun skal nok spise når hun er sulten. Det er sikkert også rigtigt nok, men jeg er bare ved at løbe tør for ideer, da hun næsten nægter alt jeg tilbyder hende.
Har du nogle forslag?? Og hvad gør jeg hvis det forsætter, at hun bare ikke vil have flasken?? Hun vil heller ikke have mme i kop.
Samtidig midt i sygdom er hun ved at få nr 7 tand, hvilket tydeligvis generer hende, og hun vil nærmest ikke spise, andet end hun får lov til det selv. Hvilket hun ikke kan endnu.
så det er mange ting på en gang. Suk...
Endnu engang tak for dine gode svar....
Forkølet sommerhilsen fra
Maria og Sofia