Brev:
Slået hoved og nakke
7. marts 2004
Alder:
6 mdr.
Slået hoved og nakke
Jeg ved ikke rigtig om det er dig, jeg kan spørge om dette, men jeg prøver.
Min søn faldt den anden dag direkte på hovedet ned på et meget hårdt gulv. Han sad på sengen og tippede forover og ramte med det øverste af panden først på gulvet. Han blev rød lige der men ingen bule, og han skreg helt vildt, men jeg har ellers ikke mærket noget på ham siden.
Jeg er nu kommet til at tænke på, om det på nogen måde kan have skadet hans nakke? Jeg mener "piskesmelsaktige" smerter eller andet? Eller er det hele bare i orden når han nu opfører sig som han plejer?
Jeg håber meget at du kan svare mig på det. Jeg har det stadig mareridtsaktigt dårligt over det idet at jeg så det skete, men ikke kunne nå at gribe ind, og det så ret dramatisk ud.
Annette