Brev:
Feber og barnevogn - 9 mdr.
8. maj 2008
Alder:
9 mdr.
Feber og barnevogn - 9 mdr.
Hej Helen
Et hurtigt praktisk spørgsmål - jeg ved du ikke synes børn med feber skal sove ude - de skal være under opsyn. Men er det ok at køre en tur i barnevognen med det lille pus - især i denne tid hvor det er så varmt - både ude og inde.
:o) Marc's mor