Brev:
Grøn afføring - 3 mdr.
7. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Grøn afføring - 3 mdr.
Hej
Jeg har skrevet før ang min datter på 3 mdr. nu.
I 3 dage har hun haft en underlig afføring. Fra starten har hun haft helt tynd grøn afføring. Jeg tror farven har været helt grøn pga af jern, da hun er for tidligt født. Nu er den gul og tynd, men med nogle meget slimede grønt tandpasta-agtige lange baner i bleen.
Jeg har set det komme ud, og hun har svært ved at presse disse baner ud. Det er ikke klumper men ligesom tandpasta, der kommer ud af en tube.
Min læge siger, at det kan være fordi hun ikke har fået nok at spise, men hvad skal jeg gøre, når hun ikke vil have mere. Kan det være en maveinfektion? Og kan det hænge sammen med alle de maveproblemer vi har haft, hvor du tidligere har svaret mig.
Jeg skal lige sige, at hun ikke har feber og at hun for en uge siden fik paraplyvacinationen.