Brev:
Lamisil creme til behandling af ringorm
27. marts 2008
Alder:
2 år, 1 mdr.
Lamisil creme til behandling af ringorm
Kære Helen
Jeg skriver da min lille søn på 2 år lige har fået ringorm på sit ben. Jeg snakkede en af lægerne i det lægehus vi tilhører og hun nævnte at det var muligt at bruge lamisil som behandling og at det kunne fås i håndkøb...
Jeg havde noget brentacort derhjemme som jeg havde smurt med i et par dage uden sønderlig virkning dog.
Nu kigger jeg så beskrivelsen af lamisil og ser at det er beregnet til voksne...er det helt sikkert at bruge på en 2 årig? Jeg er lidt bekymret for at give ham noget der er så stærkt...især når der står i beskrivelsen at det er beregnet til personer over 12 år.
Håber at du kan hjælpe mig, da det område han har ringorm ved har spredt sig og jeg gerne vil gøre noget effektivt ved det uden selvfølgelig at gøre tingene værre.
På forhånd tak samt med venlig hilsen
Louise