Brev:
Blærer i munden
12. marts 2008
Alder:
2 år, 1 mdr.
Blærer i munden
Hej Helen.
Lige et lille spørgsmål. Sofie havde 3-dagsfeber i sidste uge, med de helt klasiske symptomer.... dog kompliceret af noget halsbetændelse hun nu får antibiotika for.
De sidste dage har hun fået nogle blærer på sin tunge (og måske nogle i ganen) og de gør ondt. Kan det også skyldes 3-dagsfeberen eller hvad?????
Sofie har haft hånd-fod-mundsyge.