Brev:
Hoste - 3 mdr.
28. februar 2008
Alder:
3 mdr.
Hoste - 3 mdr.
Hej Helen
Så er der lige et par spørgsmål fra os igen, malou på 3 mdr på mandag er stadig lidt forkølet, men synes også nu hun nærmest hoster og har noget der irriterer hende i halsen og virker tit som om hun ikke kan få vejret. De sidste to dage har hun vågnet tidlig og morgen og været urolig over dette, ligger og fægter med armene og sutten kommer hurtig ud igen hvis jeg prøver med den, hun kom endda med et lille hyl, skrig. Bruger tit den næsespray og får også snot ud, hvad kan vi ellers gøre ved den hoste???? kamillethe?? gav hende lidt ..
Vil også lige høre om du synes vores plan for dagen ang mad ser ok ud i forhold til hendes alder osv. Hun får ren mme og er som sagt 3 mdr på mandag, hun er godt nok ikke blevet vejet i en måneds tid, man sidst vejede hun næsten 4700 så hun burde nok være over 5 kg i hvert fald?
Tidlig morgen, mad mellem 6.30-7
vi sover begge 1-2 timer mere, står op mellem 8-9
leger, hygger
mad igen kl 10-10-30
hun sover ca 1 time maks efter
leger igen, hun er blevet go til at ligge selv og lege i en halv time eller mere
enten går vi tur efter her, men venter gerne til hun har fået mad igen
mad ca. 14
så går vi med barnevogen i 1-2 timer, dejligt med frisk luft til mig også
her sover hun som regel hendes lange lur, 3 timer gerne
mad igen kl 17.30-18
sover lidt mellem 19-21, 1 time mange gange
mad igen 21-22
så siger vi go nat
mad igen kl 2-3
og så er det morgen hvor det er ca 6.30-7
ser det ok ud?? jeg er kun oppe en gang om natten, det er jo dejligt nu ..
6 gange mad i døgnet, hun får mellem 140 og 160 ml pr gang...
Mange hilsner
Pernille og Malou