Brev:
Meget fugtige hænder/ fødder og nu fodsvamp
20. februar 2008
Alder:
6 mdr.
Meget fugtige hænder/ fødder og nu fodsvamp
Kære Helen
Min søn Mads på 6½ måned har siden sin fødsel haft meget fugtige hænder og fødder og har nu fået fodsvamp som følge heraf. Han har sår under sine tæer og er hudløs ml. tæerne. Han er i bad hver anden dag og får rene sokker på hver dag. Jeg er meget omhyggelig med at sørge for at han er tør på tæerne efter badet.
Han er blevet undersøgt af lægen, som siger der ikke er noget at gøre ved det og har givet mig noget creme mod fodsvamp. Kender du mon til andre som har samme problem? Jeg synes det er synd han har fodsvamp, når han kun er 6 mdr.
Desuden trækker han vejret meget besværet om natten - som om næsen stopper til, men kun om natten. Han har ofte meget tørre bussemænd, som også virker blodige. Er det normalt?
Kærlig Hilsen
Malene