Brev:
Vuggedød - er der stadig risiko
3. februar 2008
Alder:
15 mdr.
Vuggedød - er der stadig risiko
Hej Helen
Jeg har lige siden min lille mus blev født, været rædselsslagen for at miste hende. Det er alle mødre jo, men især vuggedød har været mit store skrækscenarie.
Nu er hun 15 mdr. (15/11-06 er hun fra) og jeg troede faktisk hun var ved at være "sikker". Men nu har jeg hørt om en pige der døde vuggedøden som 14 mdr. gammel!!! Skal jeg aldrig holde op med at vågne en gang i timen og liiiiige være nødt til at gå ind og høre hende trække vejret?? :-(
Hvor stor er risikoen nu, og er der noget jeg kan gøre for at sikre hende??