Brev:
Urinkrystaller
3. februar 2008
Alder:
10 mdr.
Urinkrystaller
Hej Helen
De rødlige krystaller som man ser i urinen hos de nyfødte. Kan de også forekomme senere? Synes at der var lidt rødlig farvning i en næsten helt tør ble. Lignede ikke blod men de krystaller vi fandt i bleen da han var nyfødt.
Hilsen Pia