Brev:
Syg igen
31. januar 2008
Alder:
12 mdr.
Syg igen
Kære Helen
Min manglende rummelighed viste sig dagen efter at komme af at jeg havde fået influenza, og da jeg samtidig er diabetiker, var mit blodsukker ualmindeligt højt. Dejligt det kom ned igen og jeg igen kunne fungere og være en god mor. Far tog over et par dage mens jeg lå på langs, men ellers tak for dine råd :-)
Lige nu er min datter syg igen, det startede igår, hvor hun ikke havde den store appetit, og idag kaster hun op, med meget korte intevaller, selv lidt vand kommer op igen.
Siden september hvor hun første gang var forkølet, har hun været det efterfølgende 5 gange. så har hun fået 2 tænder som også har taget hårdt på hende og nu har hun for 3. gang i træk opkast, denne gang ikke diarre samtidig indtil videre.
Er det normalt, at børn er så syge, eller er det fordi hun er født lidt før tid? 3 uger, men lille ved fødsel 2,3kg. eller er det fordi hun fra start af inde i maven manglede fostervand, og ikke fik nok næring. Der var tale om allerede i uge 24 at tage hende ud, fordi hun ikke voksede. Der var ikke nok flow igennem navlestrengen, og jeg blev scannet hver uge fra uge 20, og havde også en del scanninger inden fordi jeg havde lave tal i sandsynlighed for at hun var mongol, 45 i blodprøve og 200 med nakkefold.
Jeg bliver så bekymret for hende ved tanken om at hun skal starte i vuggestue om en måned, hvor meget bliver hun så ikke syg, med al den smitte?
Hvad er din erfaring? og kan jeg selv forebygge på nogen måde? kan jeg give hende et bedre imunforsvar med zoneterapi eller sådan noget? Eller kan jeg gennem kosten gøre noget?
Kærlig hilsen
Birgitte