Brev:
Belægning på tungen
21. februar 2004
Alder:
3 mdr.
Belægning på tungen
Hejsa Helen
Herligt at se dig i Brunch. Jeg går herhjemme med min 3 mdr´s Noa og nyder livet som mor :o)
Noa havde svær trøske som nyfødt og er helt fint behandlet. Nu har han derimod meget belægning på tungen, der er ingen belægninger andre steder i munden, kun lige på tungen, spidsen er dog fin almindelig rød. Det lugter ikke.
Men er det normalt at så små børn har massiv belægning af tungen - og kan jeg gøre noget? Noa får stadig kun bryst.
Mange hilsner fra Jeanne
(Gammel kollega fra GN)