Brev:
Grønlig afføring - 3 mdr.
21. februar 2004
Alder:
3 mdr.
Grønlig afføring - 3 mdr.
Vi har en dreng på knap 3 mdr. Han er generelt meget glad og spiser og sover gennemgående godt.
Han er både på flaske og bryst samtidig, idet han nogle gange ikke vil tage bryst.
De sidste par dage har hans middagssøvn som normalt er på 3-5 timer, kun været på ca. 1 time, idet han vågner og græder meget. Han har ligeledes grønlig afføring nogle gange. Hvad mon årsagen kan være til dette?
Med venlig hilsen
Sanne