Brev:
Skånekost efter mave-infektion
16. januar 2008
Alder:
8 mdr.
Skånekost efter mave-infektion
Hej Helen
Har du nogle forslag til skånekost efter den omgang mave-infektion vores søn har haft!?
Af vores egen læge er vi blevet frarådet at bruge komælks-produkter ihvertfald den næste uge - dvs. sødmælk eller lign. - indtil at hans mave virker til at være helt ok.
Vores læge anbefalede grød af havre, ris, hirse og majs, samt mos af kogte grøntsager (vi undlader kartofler da det i forvejen får ham til at kaste op) - men hvad kan vi eller tilbyde vores søn? Kan vi godt bruge købe-grød?
På forhånd tak
Gitte