Brev:
Rød rød numse
15. januar 2008
Alder:
8 mdr.
Rød rød numse
Hej Helen
Min søn har for første gang i hans 8 mdrs lange liv en rød mås, men hold da op den er rød, det startede da jeg købte neutals zink salve, jeg har ellers købt en speciel creme fra et mærke der hedder jurliqe som koster 220 kr og ville derfor prøve at spare lidt penge (sådan en tube kan jeg få til at holde 6 mdr) men efter bare en dag med zink salve var rumpen mega rød, helt fra tissemanden og langt om bag ved.
Jeg har prøvet at klipe et viskestykke i 4kanter og hælde kogende vand på men det har endnu ikke virket, jeg har dog igen købt den dyre creme, men det virker som om at det er rigtig "slemt" og der skal en mirakelkur til, han virker ikke super irriteret over det, men det ser sørmer slemt ud.
Knus Anja