Brev:
Mad til syge børn
12. januar 2008
Alder:
13 mdr.
Mad til syge børn
Hej
Vores knap 13 mdr. gamle tvillinger er røget ind i et værre maveonde med opkast, diarre og lidt feber - højeste målte er pt 38,4.
De har lidt appetit, men kaster det meste op igen. Nu ved jeg godt, at de sandsynligvis er raske igen, inden du når at svare, men så er vi da forberedte på næste omgang.......
Hvad vil være godt at få dem til at spise, og hvad skal de absolut ikke have?
Hvad bliver nemt i maven og hvad er med til at holde maven igang, så vi ikke efterfølgende skal slås med dårlige maver?
De bliver stadig ammet morgen og aften, er det ok at fortsætte med det på trods af sygdom?
Med venlig hilsen
Sonja