Brev:
Opkast og diarré - men ingen feber
11. januar 2008
Alder:
8 mdr.
Opkast og diarré - men ingen feber
Hej
Vores søn er igen rendt ind i endnu en gang opkast. Det startede natten til onsdag, hvor han kastede op 3 gange, og havde efterfølgende tynd og ildelugtende mave. Ingen feber, men kvalme og deraf ingen appetit. De følgende dage er gået ok, men han spiser stortset ingen ting i forhold til normalen... (1 dl vs. 2-3 tsk)
I dag har han igen kastet op - først inden aftensmaden, dernæst under og senere i sin seng :-(
Jeg har givet ham havregrød med revet æble, mariekiks, brødskorper, æble og så bryst. I går fik han så pasta med kødsovs og det blev indenbords, men nu til aften er vi tilbage ved begyndelsen.
Han får tilbudt vand ofte, men tager kun en lille slurk af gangen. Jeg har prøvet af tilbyde ham fortyndet æblejuice (råd fra lægen) men det vil han ikke have...
Er det "bare" en maveinfektion??? Hvor bliver feberen af???
Kan jeg tilbyde ham sødmælk eller skal vi holde os fra det? Hvad med A38?
Gitte