Brev:
7½ måned - gylp
18. februar 2004
Alder:
7 mdr.
7½ måned - gylp
Kære Brevkasse
Vores datter på 7½ måned gylper stadig en del. Er det meget normalt, eller er der grund til bekymring?
Hun gylper både efter grød/mos og mælk. Hun spiser utrolig godt i løbet af dagen - spiser varieret med mange grøntsager og kartofler. Får ca. 700-800 ml. mælkeprodukter i døgnet, hvoraf ca. 600 ml. MME og resten er sødmælk og sødmælksyogurt. Kan hun få for meget at spise, og at det er derfor hun gylper? Prøvede en enkelt dag at skære lidt ned på mængden, hvilket resulterede i en sur og sulten pige.
Ellers trives hun fint, vejer 10½ kg, er aktiv og glad dagen lang, sover igennem om natten, har ingen hård mave, afføring hver dag, våde bleer.
Er der grund til bekymring over hendes gylperi?
Kærlig hilsen
Mor
P.S tak for en god brevkasse!