Brev:
Hoste - 8 mdr.
27. december 2007
Alder:
8 mdr.
Hoste - 8 mdr.
Hej netsundhedsplejerske.
Min søn på 8 mdr. er lige begyndt at hoste meget og er forkølet. (Begyndte for 4 dage sidden).
Han har ikke feber og er som han plejer at være, men hosten irritere ham meget og han har derfor svært ved at sove om natten.
Hvad kan jeg gøre ved det da jeg sýntes at det er meget synd for ham? Kan også nogen gange se på ham at det gør ondt på ham, når han hoster så meget som han gør, for så bliver han ked af det.
Har prøvet at give ham kamille the, men er der ellers andet man kan gøre?