Brev:
Opkast - 2 mdr.
10. februar 2004
Alder:
2 mdr.
Opkast - 2 mdr.
Hej
Jeg har før skrevet ang. mavekneb under og efter spisning. Nu har jeg et nyt spørgsmål. Min pige på 10 uger, har den sidste måned kastet op 14 gange, og det er ikke gylp, det er eksplosivt, nogle gange op til 3 gange om dagen, men mest 1 gang om dagen, sådan ca hver 3. dag.
Jeg har kontaktet lægen 2 gange, men får at vide, at når hun bare trives betyder det ikke noget. Nu kommer jeg til at tænke på, at jeg har læst, at hvis barnet kaster meget op, kan det være lukke mekanismen i maven, der ikke fungere optimalt. Kan det være det, og i givet fald, kan der gøres noget?