Brev:
Ondt i skeden efter samleje
10. februar 2004
Alder:
0 mdr.
Ondt i skeden efter samleje
Hej
Jeg er for anden gang begyndt at komme sammen med min kæreste igen efter en pause. Efter sex får hun ondt i skridtet og har det op til en uge efter hvis det er virkeligt galt. Det er ikke hver gang, men det sker jævnligt.
Hun tror jeg smitter hende med svamp, men har ikke selv tendenser til svamp, så kan ikke finde det sandsynligt. Hun døjer meget med at fryse i underlivet, så jeg tænkte på om det måske kunne være blærebetændelse, men hun får kun ondt efter samleje.
Det mærkelige er, at i den pause vi begge havde, var vi hver især sammen med andre partnere og der havde ingen af os problemer med enten svamp, blærebetændelse, eller ømhed i skridtet, men når min kæreste og jeg er sammen igen sker der ofte ømhed i hendes skridt. Dette skete også første gang vi var sammen.
Hvorledes hænger dette sammen?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Henrik