Ingen urin og forkølelse

17. november 2007

Kategori:
Alder:
11 mdr.

Ingen urin og forkølelse

Kære Helen,

Så kunne jeg igen bruge lidt råd.....

De sidste par dage har Victoria ikke haft ret mange våde bleer, hellere ikke om morgenen, hvor de normalt plejer at være meget tunge. Hun drikker meget i løbet af dagen (½ l mælk, en hel kop kamillete og en masse vand), så jeg kan ikke forestå, hvorfor hun ikke tisser.

Da hun var mellem 7-10 måneder var hun ikke aktiv, og først da hun fyldte 11 måneder begyndte hun på det hele, så hun er meget aktiv nu (kravler, snakker, vil op at stå o.l.) - så hun sveder også mere end normalt: kan det være årsagen?

Hun fungerer ...

Annonce

... godt i dagplejen og er glad og tilfreds det meste af tiden...har også god spise og soverytme. Jeg ved ikke om du kan huske, da jeg skrev at hun havde problemer med maven: langt om længe kom vi til en speciallæge, og det viste sig at hun har mælkeallergi....nu er hun på nutramigen og mælkefri kost og maven fungerer godt igen :-)

Lige siden hun er blevet født har hun ikke haft feber (det højeste er 37,8) - nu er hun begyndt at blive forkølet og er begyndt at hoste, men har stadig ingen feber.

Har du nogle gode råd eller skal hun tilses af læge?

Med venlig hilsen
Renata

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

12. februar 2024 | Sovevaner | 10 mdr.

Hvor meget skal min datter sove?

Hej Helen Jeg har en datter, som er 10 måneder gammel. Hvor meget skal hun...

11. februar 2024 | Sygdom | 11 mdr.

Dårlig hørelse?

Kære Helen . Så er jeg her igen. Vores søn på nu 11,5 mdr. er stadig...

28. januar 2024 | Transport og ferie | 10 mdr.

Pylret baby 10 måneder

Kære Helen Tak for dine rigtig gode tidligere svar på vores spørgsmål! Her...

16. december 2023 | Diverse | 13 mdr.

1 år og kun 2 tænder

Hej Helen Min søn på 13 måneder har stadig kun 2 tænder. De er de midterste...

Annonce

Viden om børn:

Barnevogn

Når I skal købe en barnevogn er det vigtigt at I gør jer klart, hvad vognen hovedsageligt skal bruges til.

Skal den mest stå på altanen, eller skal den bruges til at gå lange ture med. Skal den kunne bæres op og ned ad trapper? Og skal den kunne være i bilens bagagerum?

Det er også vigtigt at tænke på årstiden. Både sommer, men især om vinteren, er det vigtigt at både kassen og kalechen er vandtæt. Om vinteren er det vigtigt, at både sider og bund er godt...

Læs mere i Babylex

Tvillinger og trillinger

Du er berettiget til børnetilskud, hvis du føder tvillinger og trillinger. Du får også automatisk udbetalt børnetilskud, hvis du har adopteret flerlinger. Du kan få børnetilskud til og med det kvartal, hvor dine børn fylder 7 år.

Tal også med din sundhedsplejerske om muligheden for at komme med i en gruppe for mødre/fædre med flerlinger. Det kan være rigtig rart at møde ligestillede, drøfte de forskellige glæder og udfordringer, som børn giver, og rigtig mange har også stor glæde...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen ...

1000 tak for din brevkasse ... og tak for alle dine gode, hjertelige og ærlige svar.

Thilde, mor til Louie på 5 mdr.