Brev:
Ingen urin og forkølelse
17. november 2007
Alder:
11 mdr.
Ingen urin og forkølelse
Kære Helen,
Så kunne jeg igen bruge lidt råd.....
De sidste par dage har Victoria ikke haft ret mange våde bleer, hellere ikke om morgenen, hvor de normalt plejer at være meget tunge. Hun drikker meget i løbet af dagen (½ l mælk, en hel kop kamillete og en masse vand), så jeg kan ikke forestå, hvorfor hun ikke tisser.
Da hun var mellem 7-10 måneder var hun ikke aktiv, og først da hun fyldte 11 måneder begyndte hun på det hele, så hun er meget aktiv nu (kravler, snakker, vil op at stå o.l.) - så hun sveder også mere end normalt: kan det være årsagen?
Hun fungerer godt i dagplejen og er glad og tilfreds det meste af tiden...har også god spise og soverytme. Jeg ved ikke om du kan huske, da jeg skrev at hun havde problemer med maven: langt om længe kom vi til en speciallæge, og det viste sig at hun har mælkeallergi....nu er hun på nutramigen og mælkefri kost og maven fungerer godt igen :-)
Lige siden hun er blevet født har hun ikke haft feber (det højeste er 37,8) - nu er hun begyndt at blive forkølet og er begyndt at hoste, men har stadig ingen feber.
Har du nogle gode råd eller skal hun tilses af læge?
Med venlig hilsen
Renata