Brev:
Sygdom med opkast og diarre - 9 mdr.
12. november 2007
Alder:
9 mdr.
Sygdom med opkast og diarre - 9 mdr.
Kære Helen
Jeg skriver til dig for jeg er lidt lost og fortvivlet.
Rosa er blevet syg her til morgen med opkast og diarre. Hun har fået morgenmad (havregrød), men lige pludselig så begyndte det hele at vælte ud af begge ender flere gange. Rosa svinger mellem at være frisk og så ligger helt stille, hvor hun er bleg og pylrer lidt.
Jeg ringede til min egen læge, men jeg kunne ikke komme igennem for lægesekretæren mente ikke, at hun var syg nok, da hun ikke har feber og det kun har stået på i nogle timer.
Kan du ikke hjælpe mig og fortælle hvad rosa må få at spise og drikke? hun er ellers 'altædende'.
Venlig hilsen
Luiza