Brev:
Sugekop
11. november 2007
Alder:
2 mdr.
Sugekop
Hej
Vores lille datter er nu 7 uger, har lige været igennem sit første appetitspring og synes ellers meget tilfreds.
Vi har dog nu fundet ud af, at pga hun blev hjulpet til verden med sugekop (ad 2 omgange, den første fløj af!!), at hun har nogle spændinger i sin skulder. Det var læreren til efterfødselsgymnastik som gjorde os opmærksomme på dette, så hun skal nu til behandling på onsdag hos en kranio...(kan ikke huske hvad det hedder)..terapeut.
Har ikke så meget viden om dette, måske du kunne hjælpe????
Kan dette måske være årsag til en del uro og utilfredshed nogle gange???
Det undrer os dog lidt at man fra hospitalets side ikke gør opmærksom på at en sådanne metode, sugekop, kan medføre gener siden hen...
Med venlig hilsen
Dorte