Brev:
Svamp? - 11 mdr.
21. oktober 2007
Alder:
11 mdr.
Svamp? - 11 mdr.
Hej Helen
Min søn døjer i perioder meget med rød ende, men denne gang ser det anderledes ud. Han er meget rød, men derudover er der en masse små hvide pletter. Kan det være svamp. Han skriger når jeg tørrer ham dernede. (Det plejer han ikke ved almindelig rød numse.)
Rød numse plejer vi at behandle med zinksalve og evt kogte klude, men hvad gør vi hvis det er svamp (eller noget andet)?
Mange hilsner fra
Christina